cpanel.ir » وبلاگ » آیا هاست نامحدود واقعی است؟

آیا هاست نامحدود واقعی است؟

آیا هاست نامحدود واقعی است؟

 

بسیاری از ارائه کنندگاه خدمات میزبانی وب پلان هاست نامحدود ارائه می دهند اما چطور ممکن است؟

 

با وجود محدودیتی که منابع هر سرور مانند هارد دیسک، سی پی یو و رم دارد و یا محدودیتی که نهایتا یک سرور ابری دارد کلمه نامحدود چرا استفاده می شود!!؟

در واقع با پیشرفت هایی که شاهد آن هستیم هارد دیسک های بسیار بزرگ نسبت به قبل فراهم آمده علاوه بر آن SAN دیسک و رسانه های جدیدی به این صنعت اضافه شده که مقادیر ذخیره اطلاعات را گسترش داده.

در هاست نامحدود یا میزبانی وب نامحدود هاست شما بصورت اشتراکی روی سرور های ابری ارائه می  شود و در واقع به شما منابع بطور nu-metered ارائه می شود.

تمام شرکتهای ارائه دهنده این خدمات دارای شرایط استفاده از سرویس هستند و نحوه استفاده از فضا، ترافیک و امکانات نامحدود در آن توضیح داده می شود. بعنوان مثال فضای هاست نباید بعنوان فضای بکاپ استفاده شود یا اینکه فایل های بالای ۱۰۰ مگابایت روی هاست نمی توانند قرار گیرند و در غیر اینصورت پاک خواهند شد. استفاده منصفانه از منابع سرور و ترافیک ماهیانه وجود دارند و کاربر از مصرف بی رویه منع می شود.

بعبارت دیگر این نوع پلان برای سایتهای معمولی با استفاده استاندارد از منابع سرور مناسب است و سایتهای پربازدید نیاز به استفاده از هاست پربازدید و بعضا سرورهای مجازی و اختصاصی خواهند داشت.

 

منبع: سی پنل ایران