cpanel.ir » قوانین و شرايط خدمات

قوانین و شرايط خدمات

قوانین و شرايط خدمات

ثبت نام، خرید، سفارش ویا پرداخت در سایت cpanel.ir بمنزله مطالعه و قبول کامل شرایط ارائه سرویس (متن زیر) و کلیه قوانین سایت می باشد.


۱- شرايط و ضوابط كلي ارائه خدمات:
تمامي مشتريان و استفاده کنندگان از خدمات cPanel.ir اعم از حقيقي و حقوقي موظف به رعايت شرايط و ضوابط مندرج در اين صفحه مي باشند. فلسفه وجود چنين توافقنامه اي، حصول اطمينان از اين مطلب است که مشتريان ضمن استفاده از سرويسهاي cPanel.ir، حقوق ساير استفاده کنندگان را نيز رعايت مي کنند و شرايطي بوجود نمي آورند که سرويس دهي ما به سايرين با اختلال مواجه شود. cPanel.ir حق اضافه، حذف و يا اصلاح هر يك از موارد اين مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلي را براي خود محفوظ مي دارد و اين عمل را مي تواند از طريق ارسال موارد اصلاحي در سايت اصلي شركت يا اعلام رسمي شرايط اصلاح شده انجام دهد. هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتري از شرايط استفاده مي بايست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.


۲- منابع سخت افزاري سرور:
استفاده از منابع سخت افزاري سرور مانند Cpu, Ram, Network و … براي هر يك از مشتريان حداكثر تا ۱% ظرفيت كل در يك روز مجاز است. cPanel.ir تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه كه ميزان بالاي استفاده از منابع سرور است، مي باشد. هر سرويس ميزباني وبي كه تشخيص داده شود فعاليتش با عملكرد صحيح سرور يا سلامت شبكه در تضاد است، “بدون اعلام قبلي” و “عودت وجه”بسته خواهد شد.
جریمه اتلاف وقت بخش فنی برای برگرداندن سرور به حالت نرمال و رفع قطعی و کندی بوجود آمده برای سایت های دیگر روی آن سرور از ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال آغاز می گردد.
تعداد فایل های قابل میزبانی روی هر اکانت سرویس های میزبانی وب ۵۰ هزار بوده و درصورت تجاوز از ۲۰۰ هزار فایل/دایرکتوری سرویس با اختلال روبرو می شود و کاربر می بایست با پاک کردن فایل های اضافه تعداد آنها را به حد مجاز تقلیل دهد. این اعداد/تعداد منطبق بر استاندارد های سایت های بزرگ سرویس دهنده می باشد و کاربر با خرید سرویس از سایت ما حق اعتراض را از خود ساقط می کند.


۳- ارسال هرزنامه (Spam):
ارسال حجم زيادي پيامهاي غير ضروري و يا بازرگاني از طريق اينترنت (كه به اين عمل ارسال اسپم مي گويند) بدون توجه به اينكه اين عمل ظرفيت ارسال ایمیل سرور را مختل مي كند يا در سرويس دهي به مشتريان cPanel.ir اختلال ايجاد مي نمايد يا خير، ممنوع است. هر گونه توزيع و يا فروش نرم افزارهايي که براي ارسال هرزنامه به کار مي روند نيز، بر روي سايتهايي که بر روي سرورهاي ما قرار دارند، ممنوع است. متخلفين از اين بند مي بايست جريمه اي معادل حداقل ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال بابت زمان رفع مشکلاتی که در نتیجه ارسال هرز نامه برای سایت های روی سرور مربوطه و آی پی آن بوجود می آید بپردازند و سايت آنها نيز بلافاصله مسدود خواهد شد. cPanel.ir اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه به صلاحديد خود در مورد اينكه چه موردي تخلف از اين بند را مشخص مي كند، تصميم گيري نمايد. در موارد ارسال اسپم تعداد بسیار بالا ویا برگشت ایمیل و جمع شدن ایمیل ها در صف میل سرور، هاست “بدون اعلام قبلي” و “عودت وجه”ویا “تحویل هرنوع بکاپ به مشتری” برای همیشه بسته خواهد شد.
وضعیت سایت هایی که بدستور مراجع قضایی، پلیس فتا و دیتاسنتر بسته می شوند قابل مذاکره نبوده و مطابق همین بند با ایشان رفتار خواهد شد و کاربر با خرید سرویس از سایت ما هرگونه حق پیگیری را از خود ساقط می کند و هرگونه همکاری مانند تحویل بکاپ، ریست کردن اکانت و یا پاسخ به تیکتهای ایشان بعمل نخواهد آمد.


۴- برنامه هاي اجرايي:
هر نوع برنامه اي كه خطر امنيتي بالقوه اي را ايجاد نمايد يا به نظر برسد كه بر عملكرد سرور يا سلامت شبكه تأثير نادرستي دارد بسته خواهد شد يا به صورت خودكار و بدون اطلاع قبلي حذف خواهد شد. cPanel.ir برنامه هاي اجرايي را كه با سايتهايي كه توسط اين سرویس دهنده ميزباني شده اند در ارتباط اند يا هر برنامه اي را كه احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار مي گيرند، مجاز نمي داند.


۵- استفاده غير قانوني ویا غیرمنطبق با شرایط ارائه سرویس:
سرورها و خدمات ميزباني وب cPanel.ir فقط مي بايست با اهداف قانوني مورد استفاده قرار بگيرند. ارسال، نگهداري يا توزيع هر نوع اطلاعات، داده ها يا مطالب، كه در مغايرت با قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي باشد، يا آنچه كه مستقيماً باعث تسهيل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.
تمامی سرویس های کاربران، حتی یک مورد از این نوع “بدون اخطار قبلی”،” عودت وجه” و “در اختیار گذاشتن بکاپ”، ملغی خواهد شد و کاربر خاطی هرگونه حق اعتراض، پیگیری و شکایت را از خود ساقط می کند.
هیچ همکاری و مذاکره ای با این نوع کاربران انجام نخواهد شد و کاربر با خرید سرویس از سایت ما هرگونه حق پیگیری را از خود ساقط می کند.

برای مشاهده سایت هایی که در سی پنل ایران نمی توانند خدمات دریافت کنند اینجا کلیک بفرمایید.

عدم ارائه خدمات به دامنه ها و سایت های خاص

اطلاعات کاربری


۶- ويروسها و ساير فعاليتهاي تخريبي:
استفاده از سرويسها يا تجهيزات cPanel.ir براي ايجاد يا ارسال ويروسها، كرمها يا تروجان هاي اينترنتي ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش براي ايجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است. بموجب این بند از شرایط ارائه سرویس، وجود سایت های حاوی هرنوع فایل آلوده بهر نحو عملی خرابکارانه و عمدی تلقی شده و سریعا ساسپند می شوند و هرگونه همکاری مانند تحویل بکاپ، ریست کردن اکانت و یا پاسخ به تیکتهای ایشان بعمل نخواهد آمد.
این نوع سایت ها حق میزبانی روی هیچ یک از سرور های ما را نخواهند داشت.
کاربران همواره با ابزار های موجود روی اینترنت باید از عدم آلودگی فایل های خود اطمینان پیدا کنند. آموزش نحوه استفاده و معرفی آنها به عهده ما نمی باشد.
تمامی سرویس های کاربری که دو سرویس آلوده داشته باشد از دسترس وی خارج خواهد شد و سرویس جدید به ایشان ارائه نخواهد شد.
مبالغ دریافتی از مرتکبین عمل مجرمانه و تخریبی شامل بازگشت وجه نمی باشند.
وضعیت سایت هایی که بدستور مراجع قضایی، پلیس فتا و دیتاسنتر بسته می شوند قابل مذاکره نبوده و مطابق همین بند با ایشان رفتار خواهد شد و کاربر با خرید سرویس از سایت ما هرگونه حق پیگیری را از خود ساقط می کند.


۷- مسئوليت مشتريان:
مشتريان ما مسئول فعاليت خود بر روي اينترنت هستند و از آنها خواسته مي شود که حقوق ساير مشتريان این سرویس دهنده را محترم بشمارند. cPanel.ir اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه خدمات ارائه شده به مشترياني كه از خدمات cPanel.ir به گونه اي استفاده مي كنند كه تأثير مخربي بر ديگر مشتريانش دارد و یا مصرف غیر منصفانه دارند ویا از یک هاست برای کاربری غیر تعریف شده برای آن پلان بصورت غیر نرمال و غیر استاندارد استفاده می کنند (مثلا راه اندازی سایت فروشگاهی روی هاست معمولی ویا راه اندازی ربات ویا API روی هاست معمولی ویا استفاده هاست نامحدود یا ارزان بعنوان هاست دانلود) را بدون اطلاع قبلی معلق نموده يا بدون عودت وجه فسخ نمايد. کاربران ملزم به حفظ اطلاعات ورود به سایت می باشند و درصورت فراموشی اطلاعات کاربری و در نتیجه عدم دسترسی به بخش کاربری مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.


۸- اقداماتي که در صورت عدم رعايت شرايط خدمات انجام مي شود:
تخلف يک مشتري از رعايت مفاد اين توافقنامه، زمينه ساز بسته شدن سرويس وي مي شود. cPanel.ir تنها مرجع قضاوت در مورد اينکه چه چيزي مغاير اين توافقنامه است، مي باشد. هنگامي كهcPanel.ir از تخلفي نسبت به اين توافقنامه اطلاع پيدا كند، يک بررسي ابتدايي انجام خواهد داد. در طي اين بررسي، این سرویس دهنده به منظور جلوگيري از فعاليتهاي غير مجاز احتمالي امكان دسترسي مشتري را محدود مي سازد. بسته به ميزان اهميت تخلف، cPanel.ir بر اساس تشخيص خودش مي تواند سرويس ميزباني وب يك مشتري را محدود ساخته، معلق نموده و يا فسخ کند. چنانچه تخلف صورت گرفته يك عمل مجرمانه باشد، cPanel.ir بخش مبارزه با جرايم رايانه اي نيروي انتظامي و ساير مقامات قانوني مرتبط با چنين تخلفاتي را در جريان قرار خواهد داد.


۹- اعمال تغييرات در سرويسها:
cPanel.ir اين حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغيير، ارتقاء، حذف و يا نصب امکانات نرم افزاري و سخت افزاري خود اقدام نمايد. این سرویس دهنده مي تواند در صورت لزوم اين تغييرات را از طريق وب سايت به مشتريان خود اعلام کند.


۱۰- تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات (Backup):
cPanel.ir از تمام اطلاعات سايتها و بانکهاي اطلاعاتي مشتريان، به صورت منظم، نسخه پشتيبان تهيه مي کند اما بجز در مواردي كه این سرویس دهنده كتباً با مشتري به توافق رسيده باشد، مشتريان منحصراً و كاملاً مسئول مديريت و تهيه نسخه پشتيبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتي که در مورد خاصي نياز به بازيابي اطلاعات از دست رفته مشتري بود و نسخه پشتيبان cPanel.ir به درستي عمل نکردند، cPanel.ir به هيچ وجه مسئوليتي را در اين مورد نمي پذيرد. درصورت بروز مشکل و نیاز به بکاپ کاربر می بایست از بکاپ تهیه شده خود استفاده و آنرا ریستور کند.
– دقت بفرمایید از سایت های بالای (۵GB) بدلیل زمان بالای فشرده سازی و مصرف بالای سی پی یو و منابع سرور، بکاپ گیری انجام نمی شود و کاربر می بایست بکاپ مورد نظر خود را در بازه های زمانی دلخواه از اطلاعات سایت/هاست خود شامل فایل ها، دیتابیس ها و … تهیه و دانلود کند و کاربر با مطالعه این بند از شرایط ارائه سرویس، هرگونه ادعایی در مورد مطالبه نسخه بکاپ سایت/هاست خود از ما را از خود ساقط می کند.
– کاربران می بایست در زمان فعال و سالم بودن سایت خود از اطلاعات خود بکاپ بروز تهیه کنند. هیچ نسخه بکاپی بصورت موردی به کاربر قابل ارائه ویا قابل بازیابی نمی باشد.
– در هیچیک از سرویس های ما چه در حالت فعال ویا پس از ساسپند شدن و یا پاک شدن هاست و اطلاعات سرویس (به هر دلیل) تحویل بکاپ به کاربر تعریف نشده است. در این مورد تیکت و درخواست ارسال نفرمایید.
– نگهداری هر نوع فایل بکاپ و آرشیو روی سرور های ما مجاز نبوده و بدون اخطار قبلی و بطور اتوماتیک و دوره ای پاک می شوند و کاربر با خرید از این سایت هرگونه حقی را از خود جهت هر نوع پیگیری ساقط می کند.
– کاربرانی که هر نوع تخلف داشته اند، هیچ نوع بکاپی از اطلاعات خود دریافت نخواهند کرد (می بایست بر اساس ارزش اطلاعات خود، قبلا بصورت دوره ای بکاپ گیری کرده باشند). در این مورد تیکت و درخواست ارسال نفرمایید.


۱۱- حق مالکيت معنوي cPanel.ir:
مشتريان نمي توانند بدون موافقت كتبيcPanel.ir، تمام يا بخشي از متوني را كه بر روي وب سايت cPanel.ir قرار دارد كپي نموده، تكثير كرده، چاپ مجدد نموده يا به هر شكل ديگر به كار ببرند و نمي توانيد از نشان تجاري، علائم و کلاً هر چيز ديگري که حقوق مالكيت معنوي آن براي این سرویس دهنده ثبت شده است، بدون مجوز كتبي cPanel.ir استفاده كنند.


۱۲- انتقال به غير:
مشتريان نمي توانند پيش از دريافت مجوز كتبي از cPanel.ir، بخشي يا تمام حقوق يا تعهدات خود نسبت به اين توافقنامه را به هرنحو از جمله فروش به غیر، به ديگري واگذار نموده يا وكالت دهند.


۱۳- موارد فورس ماژور:
cPanel.ir هيچگونه مسئوليتي را در قبال عدم رعايت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پديد آمده اند، از جمله: بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومي، حوادث کلي، زمين لرزه، اعتصاب، آتش سوزي، سيل، انفجار، کمبود نيروي کار، تصادفات، توقيف، محدوديتهاي دولتي و تحريم هاي بين المللي نمي پذيرد. ضمن اينكه cPanel.irی تحت هيچ شرايطي در برابر خسارات غيرمستقيم و اتفاقي از قبيل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمي باشد و شما به هنگام سفارش اين تعهد را ميدهيد كه ادعاي در اين رابطه نداشته باشيد. اما در چنين شرايطي این سرویس دهنده تمام توان خود را به کار مي گيرد تا تاثيرات هر يک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.


۱۴- پرداخت ها:
تمام هزينه ها بر حسب تومان نمايش داده شده اند. پرداخت ها نيز بايد به ريال و دلار صورت بگيرند. cPanel.ir روشهاي پرداخت زير را مي پذيرد: حواله به حسابهاي بانکي اعلام شده بر روي وب سايت رسمي، فاکتورها و يا صورتحسابهاي این سرویس دهنده. پرداختهاي نقدي که در محل این سرویس دهنده و يا به پيک این سرویس دهنده، در ازاء دريافت رسيد، پرداخت شده اند. پرداختهای اینترنتی توسط بانکهایی که در سایت معرفی شده اند.


۱۵- تمديد قراردادها:
جهت جلوگيري از قطع سرويس، مشتريان بايد حداقل ۱ روز قبل از تاريخ انقضاء نسبت به تمديد قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمديد به موقع دامنه و هاستینگ، cPanel.ir هيچگونه مسئوليتي در قبال از دست رفتن اطلاعات هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت. در صورت عدم تمدید، ۱ تا ۲۴ ساعت پس از تاریخ انقضای سرویس، کلیه اطلاعات مربوطه، از جمله بکاپ از روی سرور ها حذف خواهد شد.
برای تمدید دامنه (ها)ی خود می بایست آنرا به سایت های دیگر انتقال دهید.
صورتحسابهای پرداخت شده مربوطه بصورت اعتبار به اکانت کاربر در سایت ما اضافه خواهد شد.
تمدید دامنه از طریق سایت ما انجام نمی شود و کاربران با خرید از ما حق اعتراض و هرگونه پیگیری را از خود ساقط می کنند.


۱۶- تضمین خدمات دریافتی:
بطور کلی هر قابلیتی که در لیست مشخصات سرویس ها آمده است قابل ارائه خواهد بود و در صورت درخواست کاربر برای تغییر تنظیمات پس از سفارش قابل ارائه نمی باشد و اگر کاربری قابلیتی را درخواست کند که مشخصا در لیست خدمات نیست دلیل بر نقص و مشکل فنی و شامل عودت وجه نمی باشد. سرویس ها مطابق جداول سایت تحویل می گردند و هرگونه تغییر در سرویس خریداری شده ویا دامنه مربوطه، بصورت پیش فرض مجاز و تعریف شده نمی باشد.

سی پنل ایران نرم افزار های متداول را در حالت استاندارد نصب و بروز می کند و روال کاری خود را دارد. هیچ تضمینی به تحویل کیفیت و امکانات متصور توسط کاربران وجود ندارد.

عضویت در سایت ما، سفارش و خرید هر یک از خدمات ما بمنزله قبول تمامی قوانین و روال های تعیین شده در سایت ما می باشد.

سایر سرویس دهندگان همکار و شرایط مفروض کاربران مرجع سنجش کیفیت خدمات نمی باشد.
بعنوان مثال سرعت پاسخگویی تیکت، سرعت لود سرور، وجود قابلیت خاص و غیره

سرویس ثبت دامنه روی این سایت بصورت کامل متوقف شده است و کاربران می بایست از خدمات سایت های دیگر استفاده کنند.
تمامی کاربران با پرداخت نهایی از ما شرایط ارائه سرویس را پذیرفته اند و حق اعتراض و هرگونه پیگیری را از خود ساقط می کنند.
صورتحسابهای پرداخت شده مربوطه بصورت اعتبار به اکانت کاربر در سایت ما اضافه خواهد شد.


۱۷- پشتیبانی، آموزش و راهنمایی:
تمامی سرور ها بصورت ۲۴ ساعته مانیتور شده و درصورت وجود مشکل در اسرع وقت رفع می گردد و نیازی به تماس کاربر با بخش پشتیبانی نمی باشد.
تمامی تنظیمات قابل تغییر روی هاست در کنترل پنل در دسترس می باشد و فراتر از گزینه های پیش فرض و استاندارد موجود تغییری قابل انجام نیست.
درصورت استفاده درست از امکانات هاست و کلودلینوکس مشکلی برای راه اندازی و نگهداری سایت کاربر پیش نخواهد آمد.
سوالات متداول در بخش آموزش سایت آمده است و البته بدلیل گستردگی مطالب نمی تواند تمامی موارد را پوشش دهد.
سرویس ها برای کاربران آشنا با دانش پایه مربوط به مواردی مانند خرید آنلاین، ثبت/تمدید دامنه، مفاهیم مربوط به هاست و سرویس ها مناسب بوده و آموزش و راهنمایی مستقیم به کاربران قابل ارائه نیست.

منابع کافی در تمامی موارد آموزشی و راهنمایی مانند نصب و عیب یابی وردپرس، جوملا و انواع فروشگاه ساز در اینترنت موجود می باشد و با توجه به گستردگی و حجم مظالب و اینکه سایت ما آموزشی نیست، در این موارد کاربران گرامی درخواستی ارسال نکنند.

اگر طراحی سایت شما توسط ما انجام نشده است هیچ پشتیبانی/آموزش و راهنمایی روی اسکریپت و نرم افزار شما ارائه نمی شود.

تمامی سرور های بکار رفته بسیار قدرتمند بوده و سرویس ها بدون مشکل می باشند.
روی هیچیک از سرویس های ما آموزش اختصاصی و مشاوره نصب و راه اندازی و آپگرید به کاربر ارائه نمی شود و کاربر می بایست مانند کاربران دیگر حداقل اطلاعات و علم مورد نیاز برای استفاده از سرویس را داشته باشد.
سرویس کلیه شرکت ها و سایت های همکار و نرم افزار های بکار رفته یکسان می باشد فقط نحوه تبلیغات و معرفی خدمات متفاوت است و قیمت های ارائه شده در سایت ما علاوه بر کیفیت اقتصادی می باشد.


۱۸- فسخ قرارداد:
در صورتي كه مشتري قبل از اتمام ۷ روز نخست سرويس درصورت نارضايتي از سرويس براي فسخ قرارداد اقدام كند طبق ضوابط قرارداد هزينه او مسترد خواهد شد اما پس از ۷ روز اول سرويس براي فسخ قرارداد اقدام نمايد هيچ گونه هزينه اي از طرف cPanel.ir بابت فسخ قرارداد و لغو استفاده از سرويس مسترد نخواهد شد. cPanel.ir، سايتها را تحت نظر نمي گيرد و قرارداد ميزباني وب شما را در صورت بروز مشکلاتي مرتبط با اينترنت، انتقال دامنه، عدم استفاده و يا هر مسئله ديگر، به صورت خودکار کنسل نمي نمايد. cPanel.ir اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه هر سرويسي را در هر زماني بدون اطلاع و به هر دليلي كه موجه تشخيص دهد، فسخ نمايد. البته در صورت فسخ از جانب این سرویس دهنده، در صورتيکه مشتري خلاف موارد اين موفقتنامه عمل نکرده باشد، این سرویس دهنده مابقي مبلغ قرارداد وي را به مشتري مسترد مي کند.


۱۹- ضمانت بازپرداخت وجه:
تمامي خدمات ميزباني وب اشتراکي (لينوکس و ويندوز) شامل ضمانت بازپرداخت وجه قرارداد، تا ۷ روز پس از تاريخ عقد آن مي شوند. اگر شما به هر دليلي از خدمات ارائه شده ناراضي باشيد، به شرط اینکه مشکل فنی که باعث نارضایتی شما شده رفع نشود و سرويس خود را تا ۷ روز پس از تاريخ عقد قرارداد فسخ نماييد، تمام مبالغ پرداخت شده (پس از کسر هزينه راه اندازي و ساير خدمات ارائه شده که طبق قرارداد، جزو تعهدات این سرویس دهنده نبوده اند) را به شما باز مي گرداند. اين ضمانت شامل مواردي از قبيل: اکانتهاي POP اضافه، سرويسهاي چند رسانه اي مانند Real و Windows Media، بانکهاي اطلاعاتي MySQL و MS SQL، سرورهاي اختصاصي، ثبت دامنه و هزينه هاي مرتبط با آن، نرم افزارهاي WebMail و WLE و نيز سرويسهاي نمايندگان فروش و سرورهاي مجازي نمي شود. امکان باز پرداخت وجه پس از ۷ روز وجود ندارد. سرويسهايي که به دليل عدم رعايت مقررات ذکر شده در صفحه شرايط خدمات، توسط cPanel.ir قطع و يا فسخ شده اند، شامل اين ضمانت نمي شوند. به عنوان نمونه، اگر سرويس شما به دليل ارسال هرزنامه (Spam) قطع شده باشد، مبلغي به شما عودت داده نخواهد شد. لازم به ذكر است حداكثر پس از يک تا چهار هفته از تاريخ دريافت درخواست فسخ قرارداد، مبلغ قرارداد پس از کسر هزینه کارمزد بازپرداخت وجه معادل ۵۰۰۰ تومان، به شما بازگردانده خواهد شد. این بند فقط مربوط به خرید اولین سرویس هاست مشتریان جدید می باشد.


۲۰- رعایت احترام متقابل:
درصورت استفاده از لغات/عبارات توهین آمیز، هرگونه تهدید، دشنام، طعنه و کنایه یا تمسخر نسبت به سایت سی پنل ایران (cPanel.ir) و کارکنان مربوطه، مطابق همین بند سی پنل ایران می تواند سرویس خاص یا کل سرویس های ارائه شده به کاربر را بدون عودت هرگونه وجه پرداختی و بدون تحویل بکاپ فسخ کند و موضوع جهت پیگیری های بعدی به پلیس و مراجع قانونی/قضایی ارجاء داده خواهد شد. کاربر با خرید سرویس از این سایت تمامی شرایط ارائه سرویس را قبول کرده و هرگونه حق ادعا و اعتراض را از خود ساقط می کند.


۲۱- در ۲۰ بند بالا کلیات توافقنامه آمده است و در آدرس اینترنتی زیر به جزئیات و مطالب تکمیلی دسترسی خواهید داشت:

https://my.cpanel.ir/knowledgebase.php?action=displaycat&catid=6

تضمین سرویس دریافتی     خسارت و رفع مسئولیت     قوانین سایت و قرارداد     نتیجه و روال پس از انجام عمل خلاف قوانین